- Wymiana zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie poprzez skorzystanie z procedury zwrotu i złożenia oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.
- Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza pocztą elektroniczną na adres rejestracja@instytutdietetyki.pl lub odesłać na adres IDiPZ, ul. Owczarska 9, 43-100 Tychy. Zalecamy wysyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, należy go odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: IDiPZ, ul. Owczarska 9, 43-100 Tychy
- Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy i prawach konsumenta, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Koszty wysyłek ponosi kupujący.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji lub zwrotu w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
- Uwaga. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu. (Dołączany jest on do każdego zamówienia wraz z podpiętym do niego paragonem). Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.
- Zwrot nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. . W przypadku zamówień opłaconych przelewem zwykłym zwrot zostanie zrealizowany na podany w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego
- Czternastodniowy okres na odstąpienie od zakupu nie dotyczy wszystkich rodzajów zakupów. Nie są nim objęte między innymi:
Towary audiowizualne lub oprogramowanie, np. płyty DVD, których opakowanie zostało otwarte po zakupie oraz internetowe treści cyfrowe, jeżeli rozpocząłeś pobieranie lub streaming danych i wyraziłeś zgodę na to, że z chwilą rozpoczęcia tych czynności utracisz prawo do wypowiedzenia umowy. - Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.