| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | zakończenie | | |
| KURS INTENDENTA | Podsumowanie | | |
| KURS DIETETYKI III STOPNIA | wstęp | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | wstęp | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | wstęp | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Podsumowanie sesji 5 | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Podsumowanie sesji 4 | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Podsumowanie sesji 3 | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Podsumowanie sesji 2 | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Podsumowanie sesji 1 | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Alergia i nietolerancja pokarmowa – definicja | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Niedożywienie, definicja, typy niedożywienia | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Eliminacje pokarmów w chorobach tarczycy | Zaawansowany | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Anatomia i fizjologia tarczycy | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Wegetarianizm, dieta czy sposób żywienia? | | |
| mgr Katarzyna Kaszyca | Anatomia i fizjologia człowieka | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Podsumowanie sesja 5 | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Podsumowanie sesja 4 | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Podsumowanie sesja 3 | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Podsumowanie sesja 2 | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | GOTOWE PRODUKTY REKOMENDOWANE DLA DZIECI | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | EPIZOD DEPRESYJNY | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | ZABURZENIA ODŻYWIANIA - ANOREKSJA | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | TEORETYCZNE MODELE RELACJI LEKARZ – PACJENT | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | OSOBOWOŚĆ | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | Wstęp do PSYCHODIETETYKI | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | ODŻYWKI WĘGLOWODANOWE (ENERGETYCZNE) | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | ODŻYWKI WĘGLOWODANOWO - BIAŁKOWE | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | WAPŃ | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | PRZECIWUTLENIACZE | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | WITAMINA D | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | ŻELAZO | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | SESJA I - Anatomia i fizjologia człowieka | | |
| KURS INTENDENTA | Bibliografia | | |
| KURS INTENDENTA | ANEKS - załączniki | | |
| KURS INTENDENTA | HACCP | | |
| KURS INTENDENTA | Dobre Praktyki Produkcyjne | | |
| KURS INTENDENTA | Dobre Praktyki Higieniczne | | |
| KURS INTENDENTA | Systemy zapewniania bezpieczeństwa żywności | | |
| KURS INTENDENTA | Zagrożenia mikrobiologiczne w produkcji i obrocie żywnością w żywieniu zbiorowym | | |
| KURS INTENDENTA | Bezpieczeństwo żywności | | |
| KURS INTENDENTA | SESJA 4 - SYSTEMY ZAPEWNIANIA BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI | | |
| KURS INTENDENTA | Diety eliminacyjne w przedszkolach i żłobkach, działanie w przypadku alergii lub nietolerancji na wybrane składniki pokarmowe – sposób radzenia sobie z problemem | | |
| KURS INTENDENTA | Ocena jadłospisów przedszkolnych i szkolnych | | |
| KURS INTENDENTA | Reformulacja – sposób na poprawę jakości zdrowotnej produktów spożywczych | | |
| KURS INTENDENTA | Obliczanie wartości energetycznej i odżywczej jadłospisów | | |
| KURS INTENDENTA | Jak czytać etykiety? - Oświadczenia żywieniowe i zdrowotne oraz tabela wartości odżywczej | | |
| KURS INTENDENTA | Zasady komponowania jadłospisów | | |
| KURS INTENDENTA | Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w kontekście komponowania jadłospisów | | |
| KURS INTENDENTA | SESJA 3 - ŻYWIENIE ZBIOROWE W SZKOŁACH I PRZEDSZKOLACH | | |
| KURS INTENDENTA | Zmywanie naczyń | | |
| KURS INTENDENTA | Serwowanie posiłków | | |
| KURS INTENDENTA | Przechowywanie próbek dań gotowych | | |
| KURS INTENDENTA | Obróbka cieplna żywności | | |
| KURS INTENDENTA | Przygotowywanie posiłków | | |
| KURS INTENDENTA | Dokumentacja magazynowa (przykładowe druki) | | |
| KURS INTENDENTA | Organizacja pracy na magazynie | | |
| KURS INTENDENTA | Przyjęcie towaru | | |
| KURS INTENDENTA | SESJA 2 - ORGANIZACJA PRACY NA KUCHNI STOŁÓWKI SZKOLNEJ | | |
| KURS INTENDENTA | Gospodarka magazynowa w gastronomi | | |
| KURS INTENDENTA | Planowanie produkcji i organizacja zaopatrzenia | | |
| KURS INTENDENTA | Zasady prowadzenia zakładu żywienia zbiorowego typu zamkniętego | | |
| KURS INTENDENTA | Charakterystyka zakładów gastronomicznych typu zamkniętego | | |
| KURS INTENDENTA | Zawód Intendenta | | |
| KURS INTENDENTA | SESJA 1 - ZAWÓD INTENDENTA W PRAKTYCE | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Witaminy | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Woda | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Węglowodany | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Tłuszcze | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Białka | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | Przypadek nr 8 | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | Przypadek nr 7 | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | Przypadek nr 6 | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | Przypadek nr 5 | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | Przypadek nr 4 | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | Przypadek nr 3 | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | Przypadek nr 2 | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | Przypadek nr 1 | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | DZIECKO W GABINECIE DIETETYKA - ANALIZA PRZYPADKÓW | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | Literatura | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | NIEJADEK, NEOFOBIA CZY ARFID | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | EMOCJONALNY GŁÓD I FIZJOLOGICZNY GŁÓD | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | PROBLEMY ŻYWIENIOWE NASTOLATKÓW | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | ŻYWIENIE DZIECI MIĘDZY 7, A 12 ROKIEM ŻYCIA | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | NA CO ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ U DZIECI MIĘDZY 3, A 7 ROKIEM ŻYCIA | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | ŻYWIENIE DZIECI MIĘDZY 3, A 18 ROKIEM ŻYCIA | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | JAKIE PORCJE POWINNO SPOŻYWAĆ DZIECKO PO PIERWSZYM ROKU ŻYCIA | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | ZNACZENIE MIKROFLORY JELITOWEJ U DZIECI | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | ŻYWIENIE DZIECI MIĘDZY PIERWSZYM, A TRZECIM ROKIEM ŻYCIA | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | SPOSOBY PODAWANIA POKARMÓW PODCZAS ROZSZERZANIA DIETY | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | KOMPONOWANIE MENU DLA ROCZNEGO DZIECKA | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | NACZYNIA DO PODAWANIA DZIECKU WODY | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | NAPOJE W DIECIE DZIECKA | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | CZY CYTRUSY, GLUTEN I ORZECHY MOGĄ BYĆ OBECNE W DIECIE DZIECKA? | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | JAKIE POKARMY WPROWADZIĆ DO DIETY DZIECKA? | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | JAK ROZPOCZĄĆ ROZSZERZANIE DIETY? | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | DLACZEGO ROZSZERZAMY DIETĘ? | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | CO JEŚLI DZIECKO NIE CHCE JEŚĆ? | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | ODPOWIEDNI CZAS NA ROZSZERZANIE DIETY | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | ROZSZERZANIE DIETY DZIECKA | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | OBJAWY, CZYNNIKI RYZYKA I POSTĘPOWANIE W ALERGII | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | ALERGIA KRZYŻOWA | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | NADWRAŻLIWOŚĆ, ALERGIA, NIETOLERANCJA | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | ŻYWIENIE MATKI KARMIĄCEJ I DZIECKA Z ALERGIĄ POKARMOWĄ | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA U KARMIĄCEJ MAMY | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | JAK KOMPONOWAĆ JADŁOSPIS KARMIĄCEJ MAMY? | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | CZY ISTNIEJE DIETA MAMY KARMIĄCEJ? | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | KARMIENIE PIERSIĄ - ŻYWIENIE MAMY KARMIĄCEJ | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | MLEKO KOBIECE, A MODYFIKOWANE - PODSUMOWANIE | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | MLEKO MODYFIKOWANE | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | KARMIENIE SZTUCZNE | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | Jak prawidłowo przystawić dziecko do piersi? | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | PROCES LAKTACJI | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | PIERWSZE GODZINY MATKI Z DZIECKIEM | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | SKŁAD MLEKA KOBIECEGO | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | BUDOWA PIERSI | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | PRODUKCJA MLEKA KOBIECEGO | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | KARMIENIE NATURALNE | | |
| KURS DIETETYKI PEDIATRYCZNEJ - dla SPECJALISTÓW | ŻYWIENIE DZIECI W PIERWSZYCH MIESIĄCACH ŻYCIA | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | KOŃCOWE PODSUMOWANIE | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | SPALACZE TŁUSZCZU (AKTYWATORY METABOLICZNE) | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | ENERGETYKI | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | SUPLEMENTY ANTYOKSYDACYJNE | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | ŚRODKI ERGOGENNE | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | ODŻYWKI BIAŁKOWO - WĘGLOWODANOWE | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | ODŻYWKI ZAWIERAJĄCE HYDROLIZATY BIAŁKOWE | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | ODŻYWKI BIAŁKOWE | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | SUPLEMENTACJA W SPORCIE | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | Sugestia planu żywieniowego i długości jego trwania | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | Analiza składu ciała i jej interpretacja | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | "W czym mogę pomóc?" - czyli jasne określenie celu z jakim pacjent zgłasza się do dietetyka. | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | SPORTOWIEC W GABINECIE DIETETYKA | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | METODY PLANOWANIA JADŁOSPISU DLA SPORTOWCÓW | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | NORMY ŻYWIENIA I WYŻYWIENIA DLA WYBRANYCH DYSCYPLIN SPORTU | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | ZAPOTRZEBOWANIE ORGANIZMU SPORTOWCÓW NA WITAMINY I SKŁADNIKI MINERALNE | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | ZAPOTRZEBOWANIE ORGANIZMU SPORTOWCÓW NA PŁYNY | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | TŁUSZCZE | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | BIAŁKA | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | WĘGLOWODANY | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | ZAPOTRZEBOWANIE ORGANIZMU SPORTOWCÓW NA BIAŁKO, TŁUSZCZ, WĘGLOWODANY | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | PRZEMIANA MATERII I WYDATEK ENERGETYCZNY | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | WYDOLNOŚĆ ORGANIZMU I ENERGIA | | |
| KURS DIETETYKI SPORTOWEJ I SUPLEMENTACJI W SPORCIE | WSTĘP DO DIETETYKI SPORTOWEJ | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | ARANŻACJA MIEJSCA PRACY | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | PIERWSZY KONTAKT Z PACJENTEM | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | TYPY OSOBOWOŚCI | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | MOTYWOWANIE PACJENTÓW OTYŁYCH W TRAKCIE TRWANIA DIETY | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | OTYŁOŚĆ | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | DZIECKO W GABINECIE DIETETYKA | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | ZMIANY BĘDĄCE SKUTKIEM STOSOWANIA DIET OCHUDZAJĄCYCH | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | PSYCHOLOGICZNE SKUTKI OTYŁOŚCI | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | NEUROTYZM I EKSTRAWERSJA | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | BŁĘDNE SCHEMATY I PRZEKONANIA NA TEMAT JEDZENIA | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | ŹRÓDŁA MOTYWACJI | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | SESJA 5 | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | INNE ZABURZENIA ODŻYWIANIA | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | ORTOREKSJA | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | ZABURZENIA ODŻYWIANIA – BULIMIA | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | HISTORIE ANOREKTYCZEK | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | INTERWENCJE ŻYWIENIOWE | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | BADANIE PACJENTA Z ZABURZENIAMI ODŻYWIANIA | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | DOJRZEWANIE JAKO KRYTYCZNY MOMENT W ŻYCIU CZŁOWIEKA I JEGO RODZINY | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | SESJA 4 | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | STRES A OTYŁOŚĆ I ODCHUDZANIE | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | STRES OKSYDACYJNY | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | MECHANIZMY OBRONNE | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | ZESPÓŁ STRESU POURAZOWEGO | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | STRES A OSOBY OTYŁE | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | REDUKCJA NAPIĘCIA | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | RADZENIE SOBIE ZE STRESEM | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | ZESPÓŁ OGÓLNEJ ADAPTACJI HANSA SELYE | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | KONCEPCJA STRESU WG THOMASA HOLMESA I RICHARDA RAHE’A | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | BIOLOGIA STRESU | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | STRES | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | SESJA 3 | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | ODŻYWIANIE DZIECI - WSKAZÓWKI DLA RODZICÓW | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | ROZMOWA MOTYWACYJNA Z PACJENTEM OTYŁYM | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | MOTYWACJA | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | PIRAMIDA POTRZEB A. MASLOWA | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | SESJA 2 | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | PSYCHOLOGIA | | |
| KURS PSYCHODIETETYKI | SESJA 1 | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Postępowanie dietetyczne w wybranych chorobach przewodu pokarmowego | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Postępowanie dietetyczne w wybranych chorobach układu krążenia | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Metody oceny stanu odżywienia i sposobu żywienia | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Zasady planowania jadłospisów oraz modyfikacje jakie należy poczynić planując jadłospisy dla diet leczniczych | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Żywność funkcjonalna, nutraceutyki i superfoods - znaczenie w żywieniu | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Omówienie wybranych diet alternatywnych | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Dieta z ograniczeniem cukrów prostych | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Dieta łatwostrawna niskobiałkowa | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Dieta bogatobiałkowa | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Dieta o zwiększonej zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Dieta ubogoenergetyczna | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Dieta łatwostrawna z ograniczeniem substancji pobudzających wydzielanie soku żołądkowego | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Dieta łatwostrawna z ograniczeniem tłuszczu | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Dieta łatwostrawna | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Dieta bogatoresztkowa | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Dieta podstawowa | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Klasyfikacja i charakterystyka diet | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Przemiana materii i wydatek energetyczny | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Minerały i ich znaczenie | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Podstawy żywienia człowieka | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Odpowiedni sen i relaks – psychologiczne aspekty insulinooporności | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Aktywność fizyczna – jaki trening jest odpowiedni dla osoby z insulinoopornością? | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Najważniejsze leki i ich wpływ na organizm – metformina, metformina o przedłużonym działaniu – mechanizm działania | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Dieta oparta na IG i ŁG, definicja IG oraz ŁG. Czynniki wpływające na podwyższenie i obniżenie IG, praktyczne ujęcie IG i ŁG. Omówienie indeksu insulinowego | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Diety niskowęglowodanowe, w tym ujęcie śniadań białkowo-tłuszczowych – kiedy je zastosować? | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Konieczność eliminacji mleka krowiego, pszenicy czy glutenu – dietetyczne kontrowersje – prawda czy fałsz? | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Strategie żywieniowe stosowane w insulinooporności | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Kiedy podejrzewać insulinooporność u pacjenta? – omówienie wywiadu żywieniowego | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Opracowanie diety pod kątem wyników z testu OGTT – ilość posiłków oraz przerwy między nimi, rozkład makroskładników | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Największe grzechy insulinoopornych | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Suplementacja – możliwość czy konieczność? | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Superfoods oraz przyprawy polecane dla osób z insulinoopornością | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Diagnostyka (w tym jak przygotować się do badań) i kryteria rozpoznania insulinoopornosci (przykłady krzywych cukrowych i insulinowych) | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Czynniki zagrożenia, predyspozycje do zachorowania | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Objawy | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Mechanizm działania – opisanie zależności insulina/glukagon, czyli dlaczego osoby z IO nie chudną na diecie redukcyjnej | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Insulinooporność w gabinecie dietetyka | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Inne czynniki mające wpływ na gospodarkę węglowodanową | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | Insulinooporność, a inne jednostki chorobowe | | |
| KURS INSULINOOPORNOŚĆ W PRAKTYCE | EPIDEMIOLOGIA. Definicja, rodzaje insulinooporności | | |
| KURS DIETETYKI III STOPNIA | SESJA 5 Profilaktyka nowotworowa | Zaawansowany | |
| KURS DIETETYKI III STOPNIA | SESJA 4 Diagnostyka laboratoryjna | Zaawansowany | |
| KURS DIETETYKI III STOPNIA | SESJA 3 Dietetyka we wspomaganiu leczenia niepłodności męskiej i żeńskiej | Zaawansowany | |
| KURS DIETETYKI III STOPNIA | SESJA 2 Żywienie w grzybicy ogólnoustrojowej - Candida Albicans | Zaawansowany | |
| KURS DIETETYKI III STOPNIA | SESJA 1 Fitoterapia. Działanie wybranych ziół na organizm człowieka | Zaawansowany | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Edukacja żywieniowa | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Żywienie dzieci | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Żywienie kobiet w ciąży i karmiących | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | SESJA 5 | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | SESJA 4 | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Zasady prawidłowego żywienia osób w wieku starszym w aspekcie profilaktyki nadwagi i otyłości | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Dietetyka sportowa | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | SESJA 3 | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Postępowanie dietetyczne w otyłości i nadwadze | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | Postępowanie dietetyczne w cukrzycy | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | SESJA 2 | | |
| KURS DIETETYKI I STOPNIA | SESJA 1 | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Dieta eliminacyjna | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Alergeny pokarmowe pochodzenia roślinnego | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Alergeny skorupiaków i mięczaków | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Alergeny mięsa ryb | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Alergia na białko jaja kurzego i jaja innych ptaków | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Dieta bezglutenowa | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Alergia i nietolerancja glutenu | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Nietolerancja laktozy | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Alergia na mleko krowie | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Diagnostyka alergii pokarmowych | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Rodzaje reakcji alergicznych | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Przyczyny alergii | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | SESJA 5 - Alergia i nietolerancja pokarmowa | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Podsumowanie | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Gotowe diety przemysłowe | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Diety specjalne | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Najważniejsze składniki diety w niedożywieniu | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Ocena stanu odżywienia | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Badania biochemiczne i ich interpretacja | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Badania antropometryczne u chorych niedożywionych | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Wywiad żywieniowy i badanie ogólnolekarskie | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Przyczyny niedożywienia, rozpoznanie | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | SESJA 4 - Niedożywienie | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Zioła wspomagające leczenie tarczycy | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Produkty wolotwórcze | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Najważniejsze składniki odżywcze w diecie przy chorobach tarczycy | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Zalecenia żywieniowe w niedoczynności tarczycy | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Niedoczynność tarczycy (występowanie, objawy, przyczyny, leczenie) | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Nadczynność tarczycy u dzieci | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Przełom tarczycowy | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Nadczynność tarczycy (występowanie, objawy, przyczyny, leczenie) | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Jod jako pierwiastek niezbędny do życia | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | SESJA 3 - Anatomia i fizjologia tarczycy z naciskiem na gospodarkę hormonalną tarczycy | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Dieta wegetariańska, a sport | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Stosowanie diet wegetariańskich u dzieci | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Wegetarianizm, a ciąża | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Witamina B12 w żywieniu wegetarian | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Aminokwasy w diecie wegetarian | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Wegewymienniki | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Rodzaje wegetarianizmu | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | SESJA 2 - Wegetarianizm | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Budowa i funkcjonowanie układu oddechowego | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Budowa i funkcjonowanie układu moczowego | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Budowa i funkcjonowanie układu hormonalnego | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Elementy morfotyczne krwi | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Budowa i funkcjonowanie układu krwionośnego | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Gruczoły układu pokarmowego - budowa i funkcjonowanie | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Budowa i funkcjonowanie układu pokarmowego | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Trawienie białek, tłuszczy, węglowodanów | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Budowa i funkcjonowanie komórki | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Budowa i funkcjonowanie tkanek | | |
| KURS DIETETYKI II STOPNIA | Układy narządowe | | |
| Wykład 2.1 OCENY STANU ZDROWIA I SPOSOBU ŻYWIENIA | Podstawowy | 45 mins |
| Wykłady 1.3 OMÓWIENIE WYBRANYCH DIET ALTERNATYWNYCH | | 45 mins |
| Wykłady 1.2 KWALIFIKACJA I CHARAKTERYSTYKA DIET | Podstawowy | 45 mins |
| Wykład 1.2 PRZEMIANA MATERII – WYDATEK ENERGETYCZNY | Podstawowy | 45 mins |
| Wykład 1.1 PODSTAWY ŻYWIENIA CZŁOWIEKA | Podstawowy | 45 mins |